Jätä puhelinnumerosi, niin soitamme sinulle viimeistään huomenna.
Kun lähetät lomakkeen, voimme olla sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojaselosteemme.
Ammattimaisella ostamisella tehokkuutta
Kuluvaaka on liiketoiminnan muiden kulujen auditointiin ja ostoihin erikoistunut erityisosaajien joukko.
Henkilöstö
- Hoitoketjut
- Työkykyjohtaminen
- Työterveyshuolto
- Henkilövakuutukset
- Työeläkepalvelut
- Henkilöstöpalvelut
Toiminta ja kalusto
- Toimitilavuokrat
- Siivous, vaihtomatot, pesulapalvelut ja työvaatteet
- Saniteetti-, hygienia- ja hoitotarvikkeet
- Sähkön hankinta
- ICT-palvelut
- Ajoneuvokulut
- Jätehuolto, lokapalvelut ja kiinteistöhuolto
- Tehtaiden ja tuotannon tarvikkeet
Rahoitus ja maksuliikenne
- Rahoituspalvelut (mm. lainat, osamaksut, limiitit ja takaukset)
- Osto- ja myyntilaskujen rahoitus sekä luottovakuutukset
- Maksuliikepalvelut
- Korttimaksupalvelut, verkkomaksupalvelut ja maksupäätevuokrat
- Laskun elinkaaripalvelut
- Lakipalvelut
Hallinto
- Vahinkovakuutukset
- Talous- ja palkkahallintapalvelut
- Mobiilit, vaihdepalvelut, tietoliikenne ja datasiirto
- Koti- ja ulkomaan logistiikka sekä varastointi
- Paino- ja printtituotteet sekä työpaikka- ja toimistotarvikkeet
- Kahvi- ja juomapalvelut
- Elintarvike- ja tukkuostot
Toimintamalli
Pääasiallinen asiakassegmenttimme on yli 50 työntekijää työllistävät yritykset ja isoimmat asiakkaamme työllistävät tuhansia henkilöitä. Toimintamme perustuu täyteen riippumattomuuteen ja jokainen toimeksianto räätälöidään yksittäiselle asiakkaalle sopivaksi. Asiakkuuden syntymisen jälkeen Kuluvaakan tiimi aloittaa työnsä keräämällä kaikkien sovittujen osa-alueiden nykytilatiedot suoraan palveluntarjoajilta.
Myös palveluntarjoajat kokevat mallin mahdollisuudeksi parantaa nykyistä asiakaskassuhdetta tai hankkia uusia asiakkaita. Tämän vaiheen jälkeen asiakkaan tiedot murskataan, analysoidaan ja laaditaan asiakaskohtainen auditointiraportti. Raportissaan Kuluvaaka antaa selkeän näkemyksensä jatkotoimenpiteistä. Auditointiraportin jälkeen Kuluvaaka aloittaa ostotoimintansa niissä osa-alueissa, joissa koetaan olevan parannettavaa. Saatuaan osa-alueittain ostoprosessin valmiiksi, Kuluvaaka antaa näkemyksensä asiakkaalle parhaista vaihtoehdoista. Mikäli Kuluvaaka suosittelee palveluntarjoajan vaihtoa, järjestämme aina kolmikantatapaamisen. Kuluvaaka seuraa kanssasi palveluehtojen toteutumista.
Työkykyjohtamisen palvelut
Projektiin kytkettävä palvelu tarjoaa asiakkaalle kattavan näkemyksen yhtiön työkykyjohtamisen nykytilasta ja keskeisistä kehittämisen kohteista. Nykytilan tietojenkeruun ja analyysin pohjalta asiakkaalle räätälöidään työkykyjohtamista ja hoitoketjua tehostavia toimenpiteitä sekä määritetään seurattava mittaristo.
Kuluvaaka analysoi asiakkaan työkykyjohtamisen nykytilan sekä järjestää johdon workshopin, jossa kartoitetaan työkykyjohtamisen tahto. Keskustelujen ja faktojen pohjalta Kuluvaaka laatii suunnitelman vaadittavista toimenpiteistä ja mittareista.
Toimeksiannon vaiheet
Asiakkaan ajankäyttö n. 5-7h
-
Sopimus
Asiakas allekirjoittaa toimeksiantosopimuksen ja toimittaa palveluntarjoajien yhteystiedot.
-
Viestintä
Kontaktoimme palveluntarjoajat ja aloitamme tiedonkeruun.
-
Tietojen keruu
Analysoimme tiedot ja teemme selvityksen nykypalveluiden ehdoista.
-
Markkinanäkemys
Esittelemme tiedot ja annamme ehdotuksen jatkosta.
-
Kilpailutus
Toteutamme kilpailutuksen ja tuotamme väliraportin.
-
Tulokset
Asiakas tekee päätöksen etenemisestä.
3-4 kuukautta